фото: танјуг
Председница Владе Србије Ана Брнабић и министар просвете, науке и технолошког развоја Младен Шарчевић разговарали су данас са успешним наставницима основних и средњих школа из Србије о функционисању активности у реформи образовања и њиховим предлозима и сугестијама за унапређење образовног система.
Премијерка је рекла да њени данашњи саговорници утичу на бољу будућност и да зато и она и министар Шарчевић желе да чују њихова искуства.
„Ваше мишљење о реформама нам је важно, јер желимо да знате да имате подршку у Влади Србије”, рекла је Брнабић наставницима и позвала их да јој и након овог састанка достављају предлоге и сугестије.
Премијерка је данас разговарала са 17 успешних наставника, а до сада је током претходних сусрета у влади са око стотину наставника разменила идеје и предлоге за унапређење наставе у основним и средњим школама у Србији.
Шарчевић је рекао да је циљ оваквих сусрета да се чују идеје успешних наставника о томе у ком правцу реформа образовања треба да иде и у том контексту навео да је, поред већ формираних тимова у разним областима, у плану и онај који ће се бавити примерима добре праксе, преноси Танјуг.
Говорећи о једносменској целодневној настави Шарчевић је навео да је у 240 школских установа у Србији тај систем већ уведен и да отвара бројне могућности, на шта указује и податак да је чак 50 додатних педагошких садржаја пријављено за такав вид наставе.
Битка за образовање је већа него икада и то је прави подвиг за нашу државу, поручио је министар просвете и наставницима изнео идеје и планове министарства које води.
Он је поручио да је циљ Министарства просвете, науке и технолошког развоја да мотивише и подстиче такве наставнике да и даље шире своју праксу.
На састанку је разговарано и о раду са даровитим ученицима и оснивању нових истраживачких центара попут Петнице и Тршића, о томе како да школе „ухвате корак” са развојем ИТ индустрије и технолошког напретка, али и о бризи о образовању српске деце која живе ван Србије.
Наставнике који су били на разговору у Влади Србије предложили су руководиоци у њиховим школама на основу резултата које су показали уводећи иновативну праксу, али и на основу резултата на такмичењима.
Извор: Политика