Home >> Образовање >> Шарчевић преузео Министарство просвете
Шарчевић преузео Министарство просвете

ПОЗВАО ПРЕТХОДНИКА ДА ОСТАНЕ ДА РАДИ У МИНИСТАРСТВУ

ПРИМОПРЕДАЈА:

Шарчевић преузео Министарство просвете од Вербића

 

БЕОГРАД – Нови министар просвете и науке Младен Шарчевић преузео је данас и формално ресор од досадашњег министра Срђана Вербића.

Примопредаја функције обављена је у просторијама министарства.Шарчевић је том приликом позвао Вербића да остане да ради у министарству, јер сматра да је министарство које је водио добро радило.

Шарчевић је генерални менаџер Образовног система „Руђер Бошковић“ и оснивач је више приватних школа у Србији и региону.

Завршио је географију на Природно-математичком факултету у Београду и постдипломске студије на Центру за мултидисциплинарне студије БУ – смер заштита животне средине.
Због изузетних резултата током школовања стекао је право на убрзане студије, које је завршио са 22 године, након чега је радио као професор у више основних и средњих школа у Београду, а затим је са 33 године изабран је за директора ОШ „Никола Тесла“ у Београду.

Вербић: Смањење плата просветним радницима грешка министарства

Вербић је рекао да је смањење плата просветним радницима за јун грешка министарства просвете и министарства финансија. Он је, након примопредаје дужности новом министру Младену Шарчевићу, казао да ће министарство покушати да предухитри тужбу просветних радника и реши проблем, јер је у питању техничка грешка, као и да је предлог решења припремљен, само да мора да „дође на Владу“.

Унија синдиката просветних радника Србије (УСПРС) најавила је у јулу да ће покренути нове тужбе против Владе Србије због погрешног обрачуна плата на основу чега је запосленима у просвети нанета штета од 450 милиона динара.

Императив ми је квалитет образовања

 

primopredaja-ministarsvo-prosvete-mladen-sarcevic-srdan-verbic-foto-zorana-je-1470997260-968213

Нови министар просвете и науке Младен Шарчевић рекао је данас да ће императив тог ресора бити квалитет образовања и додао да се менаџерским приступом може „штедети на много чему, пре него на запосленима у настави“.

„Прво треба да сагледам и податке и интересе Владе и све друго што се тиче смањења броја запослених, а лично сам био четири пута технолошки вишак“, рекао је новинарима Шарчевић приликом преузимања ресора од досадашњег министра Срђана Вербића.

Напомињући да му је квалитет образовања императив у раду, Шарчевић је навео да ђаци у Србији морају да раде „оно што ради цео цивилизиовани свет“ и да неке лоше навике и инструменте треба мењати.

„Треба да решимо питање сиромаштва, јер многа деца због, можда, недостатка новца за аутобуску карту или ужину не могу наставити даље средње образовање. Мислим да о томе и немамо податке квалитетне и довољне о томе“, напоменуо је Шарчевић.

Он такође сматра да мора да се ради на ефикасности студија и пруижању прилике наставницима да се усавршавају.“То је по мени сада највећи проблем – усавршавање људи који ће радити по овим конацептима. Цела прича око преласка на квалитетније моделе образовња, осим репродуктицног образовнаја, јесте прелазак на разне концептуалне методе – где деца активиније уцествују и где је знање применљиво“, рекао је нови министар. Он је указао да је лично примењивао један од модела у образовном асистему „Руђер Босковић“ већ 10 година.

(“Курир”)

One Comment

  1. Profesor каже:

    Gospodine Šarčeviću prvo trebate krivične prijave da pokrenete protiv bivšeg ministra, zbog osnovane sumnje da je nesavesnog rada u službi i zloupotrebi službenog položaja. Dokazi postoje, ali da li Vi smete da to uradite.Borba protiv korupcije u samom ministarsvu je prvi početni korak.

Top