Home >> Образовање >> Шарчевић о наставницима
Шарчевић о наставницима

Коментар ФБГ: Министар просвете још није ни покушао да објасни промене у образовању, али зато унапред наглашава да наставници нису тренутно квалификовани за исте. Тек да се за евентуалне неуспехе унапред зна ко ће бити крив. А и важно је напоменути да се неки тамо председник општине захвалио министру на посети: 


„Блиц“:

Министар просвете: За квалитетнију и интересантнију наставу треба да обучимо 80.000 наставника

Министар просвете, науке и технолошког развоја Младен Шарчевић обишао је данас неготинску гимназију и Основну школу „”Вук Караџић”“ и том приликом оценио да прелазак на концептуално учење, исходно планирање и међупредметно повезивање доноси највећу промену у квалитету образовања.

Шарчевић је истакао да је задовољан оним што је видео у образовно-васпитним установама које су приликом спољашњег вредновања оцењене највишим оценама.

– “Потребна им је наша подршка како би у пракси применили оно што је најважнија новина Закона о основама система образовања и васпитања – као и свим осталим школама”, рекао је министар.

Неопходна обука 80.000 наставника

Реч је, како је додао, о преласку на концептуално учење, исходно планирање и међупредметно повезивање, које ће донети највећу промену у квалитету образовања, јер ће учинити наставу много интересантнијом, а деца ће моћи да примене стечена знања.

Да би се то применило, према његовим речима у школама неопходно је обучити скоро 80.000 наставника.

Када је у питању средње образовање у Неготину, Шарчевић је рекао да ће у наредном периоду бити сагледане могућности повећања учешћа дуалних образовних профила, док је руководиоцима гимназије поручио да анкетирју осмаке и провере заинтересованост за евентуално увођење информатичког смера.

Председник општине Неготин Владимир Величковић захвалио се министру на посети и истакао да локална самоуправа веома добро сарађује са Министарством просвете, науке и технолошког развоја, јер је та сарадња од велике важности за унапређење рада наставника и побољшање знања ученика.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

*

Top